وقتی در طراحی بسته بندی برای یک محصول و یا یک شرکت، میخواهیم قدمت را نشان دهیم راههای زیادی برای این کار وجود دارد. با استفاده از المان هایی که مربوط به گذشته می شوند و یا با نوشتن قدمت آن میتواند به گذشت زمان اشاره کرد.

اما یکی دیگر از راههای نشان دادن قدمت استفاده از رنگ است. رنگهایی که حس نوستالژی دارند و ما را با گذشته ارتباط می دهند. در ایران آبی فیروزه ای رنگی است که در محصولات هنری و صنایع دستی که ظاهر قدیمی دارند استفاده می شود. برای ما ایرانیان رنگ آبی حوض های قدیمی و یا رنگ خاکی دیوارها، پارچه های گلدار و قرمز تیره یادآور خاطرات گذشته هستند.

مزیت استفاده از رنگ به جای نوشته و طراحی خاص، رسیدن به مقصود از راه میان بر است. رنگ با ناخودآگاه ما در ارتباط است و به همین دلیل به شکل غیر مستقیم و البته سریع با مخاطب ارتباط برقرار میکند و در ذهن باقی می ماند.

بسته بندی با رنگی متفاوت

رنگهایی با حس نوستالژیک

رنگ ,استفاده ,ارتباط ,قدمت ,گذشته ,آبی ,و یا ,استفاده از ,از رنگ ,یادآور خاطرات ,خاطرات گذشته

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

محمد اسحاق روستا حاج علی عباسی خا طرات من طراحی سایت اجاره آپارتمان و خانه مبله در تهران بازی کن خدمات برش دستگاه لیزر ساعت مچی هوشمند تولید محتوا - اختصاصی برای افزایش درآمد شما جزوه تئوری مدیریت آمادگی مدیریت دانشگاه آزاد